środa, 13 stycznia 2016

Fotowoltaika to możliwość produkowania prądu na dachu swojego domu

giełda w Pruszczu Gdańskim
Z rozmów które przeprowadziłem z uczestnikami ostatniej giełdy w Pruszczu Gdańskim wiele osób nie rozumiało sformułowania fotowoltaika. Dopiero gdy wyjaśniłem że, chodzi o produkowanie prądu ze słońca  na dachu własnego budynku to zaczęli sobie wyobrażać o co w ogóle mi chodzi.

Rozdałem jakieś dość sporo kartek A4 zadrukowanych drobnym tekstem z informacją ile to kosztuje i jakie można uzyskać korzyści z tego tytułu.

Jeśli dostałeś tą ulotkę ale chciałbyś ponownie do niej powrócić to zapraszam cię do zajrzenia do zakładki OFERTA na stronie głównej firmy Darmowa Energia.

Powracając do relacji z niedzielnego spaceru po giełdzie. Za każdym razem gdy trafiłem na pasjonata nowych technologi to wytwarzała się ciekawa dyskusja w której były przywoływane różnice pomiędzy kolektorami słonecznymi, a panelami słonecznymi.

Bardzo podobało mi się gdy rozmawiając 2 czy 3 osobami dołączały się kolejne i pytały o co chodzi, prosząc o ulotki które trzymałem w dłoniach.

Jednak najciekawsza rozmowa którą przeprowadziłem była z panem mieszkającym na stałe po Elblągiem, który otworzył sklep z damskimi torebkami i rzami ze różnymi innymi rzeczami ze skóry.

Wyjaśnił mi że on zna doskonale fotowoltaikę i korzysta z niej ponieważ taniej było mu założyć panele słoneczne niż płacić co miesiąc 60zł za utrzymanie usługi dostępu do prądu elektrycznego. Odpuścił firmie energetycznej i przy pomocy internetu i własnych możliwości oraz oczywiście słońca zasila swój sklep całkowicie z akumulatora 12 volt. Znalazł nawet i zakupił telewizor ledowy 32 calowy zasilany 12V.

Domyślam się że, takich odważnych umiejących liczyć pieniądze ludzi będzie w kraju przybywało.

Jeśli ty umiesz liczyć pieniądze to zapraszam CIĘ do kontaktu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz