sobota, 9 stycznia 2016

Przegląd prasy na tematy ekologiczne

Coraz częściej docierają do nas informacje o zwiększającej się przychylności dla pozyskiwania energii ze źródeł odnawialnych. Powodów jest wiele jednym z nich jest dostosowanie do wymogów UE dotyczących zrównoważonego rozwoju energetycznego. Chciałbym wierzyć że, wszystkie te zapewnienia to fakty, a nie fakty medialne. Porozumienia klimatyczne i protokół z Kioto nakłada obowiązki które z perspektywy mieszkańca nie bardzo mnie interesują.

Interesuje mnie natomiast zmniejszenie mojego rachunku za energię elektryczną, nie było by problemu gdyby w ogóle umowa z zakładem energetycznym przestała mi być potrzebna. Rozwiązanie jest proste, mam słońce więc mam energię. Mogę wszystko.

Pytanie tylko ile osób zauważy smycz na której się uwiązała i słono płaci za to co mamy bezpłatnie nad głowami, czyli słońce.

Zastanawiam się jeszcze kiedy w Polsce 90 procent społeczeństwa będzie przekonanych do konieczności przejścia na odnawialne źródła energii. Na niemieckim Portalu DW można przeczytać że akceptacja pozyskiwania energii elektrycznej z wiatru i słońca jest bardzo wysoka. Na nas przyjedzie czas pewnie za 20 lat. Oby nie!!!


JEŚLI WIĘC CHCESZ ZMIENIĆ SWÓJ ŚWIAT i korzystać ze słońca by obniżyć swoje rachunki zapraszam do kontaktu telefonicznego by usłyszeć więcej Darmowa Energia


1 komentarz: